Prosjekt strikke opp alle rester!

Her om dagen ble jeg endelig ferdig med min ingen dikkedarer genser. Jeg skal f lagt ut eget innlegg om den nr jeg bare fr tatt et litt finere bilde. Men jeg skal sy inn en strikk i halsen p den frst ogs. Men mer om det seinere... Den ble nemlig ikke akkurat som planlagt!

3413618

Etter at jeg var ferdig med genseren, s satt jeg igjen med massevis av garn! Og n er mlet mitt om bruke opp alt av rester. S fr jeg fortsetter p noe annet, s skal restene strikkes opp. Nstebarn garnet, som er silkeull, har jeg ftt strikket opp. Men de skal jeg komme tilbake til, for de har jeg tenkt gi i gave ilpet av de neste mnd. S de er fortsatt litt hemmelig. 

Men jeg strikket jo genseren med to typer garn, og den andre garntypen er Du store alpakka sin dreamline air. Og der hadde jeg igjen over 2 nster! Men hva lager man egentlig av det!? Valget mitt ble finne frem noe bl drops alpakka som bare har ligget i skuffen, ogs strikker jeg riller frem og tilbake og lager et skjerf! Tanken er at den skal ligge dobbelt, og bli s lang at den gr to ganger rundt halsen. Ogs skal jeg sy sammen endene. Tror det blir ganske deilig og mykt! Men n ser det faktisk ut som at jeg gr tom for alpakka fr jeg gr tom for air, s kan vre mulig det blir en lue i tillegg. 

S n er det rillestrikk for alle penga! Jeg har en genser jeg har strikket i drops garnet, som mangler sys sammen. S br kanskje f sydd sammen den fr jeg strikker opp alt garnet ogs! Her bare baller det seg p ting som skulle vrt gjort! Genseren har tross alt ligget ferdig strikket i over et r! 

jaja... 

SnakkeS!

#blogg #strikking #restegarn #rillestrikk #hndarbeid #strikkemamma #egostrikk #restefest

28, Rakkestad

Min strikkeblogg, med sm glimt fra hverdagen. Flg med for dagens strikk, ferdige prosjekter og mine favoritter!